Зміна тарифних планів

Шановні абоненти, просимо звернути Вашу увагу що з 01.08.2017р. внесені зміни до тарифних планів! У зв'язку зі змінами всі існуючі користувачі будуть переведені на нові тарифи – АВТОМАТИЧНО.

Причинами подорожчання стало: підвищення собівартості обладнання, зростання тарифів на електроенергію, витрати на паливо, а також планове збільшення розміру відрахувань правовласникам відповідно до укладених договорів і т.д. Таким чином, подорожчання послуг є цілком обґрунтованим.

  Важлива інформація

Звертаємо вашу увагу, що указом Президента України №133/2017 на провайдерів інтернет послуг наклали зобов'язання по блокуванню окремих російських веб-ресурсів. У зв'язку з цим деякі російські веб-сайти мережі Інтернет можуть бути недоступні та не відкриватися. Більш детально на сайті президента України.

 9 серпня 2017 р.

Стан ваших рахунків оновлений через систему "Нова-Ком".

 1 грудня 2015 р.

Просимо уважно ознайомитись з банківськими реквізитами для оплати. Новий банк - ПАТ КБ «Приватбанк».

 11 вересня 2014 р.

Прийнято рішення та погоджено с ТОВ "Нова-Ком", що стан рахунків буде оновлюватися кожного понеділка. Тепер ви маєте можливість оперативно відслідковувати платежі.

Контактні дані

телефони підтримки:

 +38 097 760 60 60

 +38 097 740 60 60

 +38 067 410 60 60


 support{at}hlink.dp.ua електронна пошта


 замовити зворотній дзвінок »

Правові документи

  • Свідоцтво про державну реєстрацію
  • Довідка з податкової інспекції
  • Повідомлення про внесення до реєстру операторів/провайдерів
  • Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України
  • (зворотня сторона)