Зміна тарифних планів

Шановні абоненти, просимо звернути Вашу увагу що з 01.08.2017р. внесені зміни до тарифних планів! У зв'язку зі змінами всі існуючі користувачі будуть переведені на нові тарифи – АВТОМАТИЧНО.

Причинами подорожчання стало: підвищення собівартості обладнання, зростання тарифів на електроенергію, витрати на паливо, а також планове збільшення розміру відрахувань правовласникам відповідно до укладених договорів і т.д. Таким чином, подорожчання послуг є цілком обґрунтованим.

  Важлива інформація

Звертаємо вашу увагу, що указом Президента України №133/2017 на провайдерів інтернет послуг наклали зобов'язання по блокуванню окремих російських веб-ресурсів. У зв'язку з цим деякі російські веб-сайти мережі Інтернет можуть бути недоступні та не відкриватися. Більш детально на сайті президента України.

 9 серпня 2017 р.

Стан ваших рахунків оновлений через систему "Нова-Ком".

 1 грудня 2015 р.

Просимо уважно ознайомитись з банківськими реквізитами для оплати. Новий банк - ПАТ КБ «Приватбанк».

 11 вересня 2014 р.

Прийнято рішення та погоджено с ТОВ "Нова-Ком", що стан рахунків буде оновлюватися кожного понеділка. Тепер ви маєте можливість оперативно відслідковувати платежі.

Зв’язок із нами

З нами можна зв’язатися за наступними координатами:

телефон технічної підтримки +38 097 760 60 60
електронна пошта support{at}hlink.dp.ua
телефон з фінансових питань +38 097 740 60 60
електронна пошта support{at}hlink.dp.ua

Замовити зворотній дзвінок

Ми можемо передзвонити до вас у випадках, коли вам не зручно дозвонитися за вказаними номерами, або немає можливості це зробити.

Для цього заповніть наступну форму: