Зміна тарифних планів

Шановні абоненти, просимо звернути Вашу увагу що з 01.08.2017р. внесені зміни до тарифних планів! У зв'язку зі змінами всі існуючі користувачі будуть переведені на нові тарифи – АВТОМАТИЧНО.

Причинами подорожчання стало: підвищення собівартості обладнання, зростання тарифів на електроенергію, витрати на паливо, а також планове збільшення розміру відрахувань правовласникам відповідно до укладених договорів і т.д. Таким чином, подорожчання послуг є цілком обґрунтованим.

  Важлива інформація

Звертаємо вашу увагу, що указом Президента України №133/2017 на провайдерів інтернет послуг наклали зобов'язання по блокуванню окремих російських веб-ресурсів. У зв'язку з цим деякі російські веб-сайти мережі Інтернет можуть бути недоступні та не відкриватися. Більш детально на сайті президента України.

 9 серпня 2017 р.

Стан ваших рахунків оновлений через систему "Нова-Ком".

 1 грудня 2015 р.

Просимо уважно ознайомитись з банківськими реквізитами для оплати. Новий банк - ПАТ КБ «Приватбанк».

 11 вересня 2014 р.

Прийнято рішення та погоджено с ТОВ "Нова-Ком", що стан рахунків буде оновлюватися кожного понеділка. Тепер ви маєте можливість оперативно відслідковувати платежі.

Контактні дані

телефони підтримки:

 +38 097 760 60 60

 +38 097 740 60 60

 +38 067 410 60 60


 support{at}hlink.dp.ua електронна пошта


 замовити зворотній дзвінок »

Акція: "Приведи друга"

Розповсюджується на всіх зареєстрованих абонентів нашої мережі. Надає можливість отримати на рахунок додаткові кошти.

Якщо ви наш клієнт, то, запросивши підключитися до Інтернету своїх друзів та знайомих, можете отримати 50 грн.

Чим більше друзів підключаєте, тим більше бонусів отримуєте. Обмеження щодо кількості запрошених друзів немає.

Бонусні кошти нараховуються на баланс клієнта лише після здійснення новим абонентом оплати за перший місяць користування Інтернетом.

Абонент не може отримати готівковий чи безготівковий еквівалент бонусних коштів.

На даний момент вже отримали винагороду:

абонентів:216
на загальну суму:33 782,20 ₴


Найчастіші запитання:

Мій знайомий мешкає в іншому селі, чи можу я порекомендувати вас і отримати бонуси?
Звісно можливо отриматати бонуси по акції при умові, що наші технічні можливості забезпечують підключення до мережі вашого знайомого.

Як я буду знати, що бонуси зачислено?
На нашому сайті в розділі “Мій кабінет -> Історія плетежів” маєте можливість переглядати стан вашого особистого рахунку.